Τετάρτη 18 Δεκεμβρίου 2013

Γ. Στεφανίδης: "Τέσσερις μήνες ήμουν απλήρωτος!"

Ο Γιάννης Στεφανίδης μίλησε χθες στο « Μ » για την απόφαση του να αποχωρήσει από τον Πιερικό και παράλληλα για την κίνηση του να καταθέσει εκτός απροόπτου εντός των ημερών προσφυγή κατά της ομάδας , για να διεκδικήσει τα χρήματα του , αν δε βρεθεί λύση .

" Περάσαμε δύσκολα πολύ . Ουσιαστικά , αναγκαστήκαμε να φύγουμε . Δεν τηρήθηκε τίποτα . Μας είχαν από εβδομάδα σε εβδομάδα . Δεν μπορούσε να γίνει κάτι άλλο , δεν μπορούσε να συνεχιστεί αυτή η κατάσταση . Τέσσερις μήνες ήμασταν απλήρωτοι . Από το καλοκαίρι ουσιαστικά . Πήρα μόνο την προκαταβολή . Μας είχαν ενημερώσει , προ ημερών ότι δεν υπάρχουν χρήματα και ότι πρέπει να κάνουμε υπομονή . Όταν ειπώθηκε αυτό , αναγκάστηκα να φύγω . Δεν έχω επικοινωνία πλέον με τη διοίκηση . Περιμένω . Έχω ενημερώσει όμως τη διοίκηση πώς θα προβώ σε προσφυγή , αν δεν πάρω τα χρήματα μου . Δεν έχω κανένα πρόβλημα με κανέναν στον Πιερικό . Είμαι επαγγελματίας και έκανα αυτό που πρέπει ... " ήταν τα ξεκάθαρα λόγια του Γιάννη Στεφανίδη στο « Μ » . Οι Λαμπάκης , Σερέτης , Ιασωνίδης και Στεφανίδης περιμένουν να πάρουν κάποια χρήματα από τον Πιερικό . Αν δεν γίνει αυτό , τότε άμεσα θα κινηθούν νομικά .

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Για να γράψετε ένα σχόλιο πρέπει πρώτα να γίνετε μέλη του blog, με την αντίστοιχη λειτουργία στην δεξιά στήλη. Παρακαλούμε γράφετε με ελληνικούς χαρακτήρες και όχι με greeklish.