Πέμπτη 27 Μαρτίου 2014

Σ. Καραγκούνης: "Άρπαξα τις ευκαιρίες που μου δόθηκαν!"


Ο νεαρός μέσος του Πιερικού μίλησε για την σωτηρία της ομάδας και τη δική του αγωνιστική παρουσία .

Είχε καλή απόδοση στο παιχνίδι με τον Τύρναβο και μάλιστα αυτή συνδυάστηκε από ένα γκολ . Ο νεαρός αριστεροπόδαρος μέσος του Πιερικού , Σωτήρης Καραγκούνης μίλησε στο « Μετροσπόρ » και δήλωσε ικανοποιημένος από την παρουσία του , δίνοντας υποσχέσεις για καλύτερη ακόμη εικόνα τη νέα σεζόν .

« Νιώθω πολύ ικανοποιημένος για μένα και τους συμπαίκτες μου και αυτό γιατί δώσαμε ό,τι μπορούσαμε στο παιχνίδι , για να ευχαριστηθούμε εμείς πάνω απ ' όλα . Όπως μας λέει ο κόουτς , η τελευταία εικόνα είναι αυτή που μένει » είπε αρχικά και όταν ρωτήθηκε για την προσωπική του παρουσία , αλλά και το ότι το καλοκαίρι ήταν κοντά στο να φύγει από την ομάδα , υπογράμμισε :
« Ήμουν τραυματίας το καλοκαίρι . Είναι γεγονός ότι δε με υπολόγιζε ο τότε προπονητής , αλλά πλέον όλα τελείωσαν θετικά . Πήρα τις ευκαιρίες στη συνέχεια γιατί όταν χρησιμοποιήθηκα ήμουν πανέτοιμος . Αφού συνήλθα από τον τραυματισμό μου και εκμεταλλεύτηκα τις ευκαιρίες που μου δόθηκαν από το σημερινό μου προπονητή . Δεν έχω δείξει ακόμη το 100 % των δυνατοτήτων μου και στο νέο πρωτάθλημα θα δείτε καλύτερο Καραγκούνη . Θα επιδιώξω να το πετύχω » .

Στα αγωνιστικά , δεν υπολογίζονται ενόψει Κέρκυρας οι Παπατόλιος , Νικολίτσης και Μιχαηλίδης , ενώ επιστρέφει ο Ελευθεριάδης .

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Για να γράψετε ένα σχόλιο πρέπει πρώτα να γίνετε μέλη του blog, με την αντίστοιχη λειτουργία στην δεξιά στήλη. Παρακαλούμε γράφετε με ελληνικούς χαρακτήρες και όχι με greeklish.