Πέμπτη 14 Μαρτίου 2013

Pierikos.info : Προσωπικό Πιερικό ημερολόγιο (Γ΄ Μέρος)


Ως μαθητής στο σχολείο μεριμνούσα πάντα να διατηρώ τα βιβλία και τα τετράδια μου σε καλή κατάσταση, χωρίς μουτζούρες, χωρίς φθορές και απώλειες. Εκτός από τις απαραίτητες υπογραμμίσεις σε προτάσεις και όρους δύσκολα θα συλλάμβανα τον εαυτό μου να έχει παραποιήσει τα συγράμματα.

Εξαίρεση και αφορμή για την παραβίαση αυτού του κανόνα αποτελούσε η αγαπημένη μου ομάδα, ο Πιερικός. Τη λέξη'''' Πιερικός συνοδευόμενη με διάφορα κοσμητικά επίθετα και ποικίλες πινελιές μπορούσε κανείς να τις βρεί σε κάποιες σελίδες των βιβλίων μου.


Έχω στα χέρια μου ένα βιβλίο της Β 'Γυμνασίου, όταν φοιτούσα στο 4ο Γυμνάσιο Κατερίνης το 1982. Σε μια κενή σελίδα αυτού πιστοποιείται η αγάπη και η προσήλωση στην ομάδα της καρδιά μου. Ας με συγχωρέσει ο ΟΕΔΒ.

Ένας 13χρονος το 1982

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Για να γράψετε ένα σχόλιο πρέπει πρώτα να γίνετε μέλη του blog, με την αντίστοιχη λειτουργία στην δεξιά στήλη. Παρακαλούμε γράφετε με ελληνικούς χαρακτήρες και όχι με greeklish.