Πέμπτη 10 Ιανουαρίου 2013

Ανανέωσε το συμβόλαιό του με τον Πιερικό ο Ιγκόρ Κόιτς

O Kόιτς υπογράφει ανανεώνοντας το συμβόλαιό του για 2,5 χρόνια ακόμα.
Η ΠΑΕ ΠΙΕΡΙΚΟΣ ανακοινώνει την ανανέωση της συνεργασίας της με τον ποδοσφαιριστή ΙΓΚΟΡ ΚΟΪΤΣ. Ο νεαρός μέσος έχει γεννηθεί στις 09/07/1990 και θα φοράει την φανέλα του ΠΙΕΡΙΚΟΥ για τα επόμενα 2,5 χρόνια. Σε δηλώσεις του μετά την υπογραφή του νέου του συμβολαίου ο Κοϊτς τόνισε:"Είμαι πολύ χαρούμενος που θα συνεχίσω να αγωνίζομαι για την ομάδα της καρδίας μου. Θέλω να ευχαριστήσω την διοίκηση και τον προπονητή για την εμπιστοσύνη που μου δείχνουν και υπόσχομαι να τους δικαιώσω. Ο κόσμος της ομάδας θέλω να συμπαρασταθεί σε αυτήν την προσπάθεια που κάνουμε γιατί είμαστε μια νεανική ομάδα και χρειάζεται πολύ δουλεία από την πλευρά μας και υπομονή από τους φιλάθλους. Τέλος θα ήθελα να ευχαριστήσω τους συμπαίκτες μου για το πολύ  κλίμα που υπάρχει στην ομάδα, με τους περισσότερους  είμαι χρόνια συμπαίκτης απο τις ακαδημίες του ΠΙΕΡΙΚΟΥ."

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Για να γράψετε ένα σχόλιο πρέπει πρώτα να γίνετε μέλη του blog, με την αντίστοιχη λειτουργία στην δεξιά στήλη. Παρακαλούμε γράφετε με ελληνικούς χαρακτήρες και όχι με greeklish.