Πέμπτη 20 Σεπτεμβρίου 2012

ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΟ: Συνέντευξη με τον Σίμο Παπαδόπουλο

                                   ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΗ ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ στο Pierikos24 Blog

Με τον νεαρό επιθετικό του Πιερικού, Σίμο Παπαδόπουλο συνομίλησε αυτή την εβδομάδα το Pierikos24 Blog. Τον ρωτήσαμε για τους δικούς του στόχους, για την συνεργασία του με τον Νίκο Γκουλή, για το κλίμα που επικρατεί στα αποδυτήρια εν όψει της νέας σεζόν. Ας δούμε τι μας απάντησε :

P24 : Πρώτα απ' όλα, θα θέλαμε να μας απαντήσεις για τις εμπειρίες σου έως τώρα στην ομάδα. Ήρθες από την ΑΕ Ποντίων σε μια ομάδα όπως ο Πιερικός. Σαφέστατα αυξάνονται οι απαιτήσεις. Πως το ζεις όλο αυτό ;

Σ.Π : Οπωσδήποτε ο Πιερικός είναι μια ομάδα όπου οι απαιτήσεις της είναι μεγάλες. Πιστεύω όμως ότι κι εγώ όταν μου δοθεί η δυνατότητα, θα βάλω ένα λυθαράκι στο οικοδόμημα αυτό που λέγεται Πιερικός.

P24 :  Ποιοί είναι οι δικοί σου προσωπικοί στόχοι για το μέλλον σου στον Πιερικό ;
  
Σ.Π : Πιστεύω στις δυνατότητες μου και κάτω από τις οδηγίες του Νίκου Γκουλή, ελπίζω να καθιερωθώ βήμα βήμα στην ενδεκάδα της ομάδος.

P24 :   Θα θέλαμε να μας πεις λίγα λόγια και για τον προπονητή του Πιερικού, τον κ. Νίκο Γκουλή. Πως είναι η συνεργασία σας ;

Σ.Π : Ο Νίκος Γκουλής είναι ένας έμπειρος προπονητής, ο οποίος έχει πολύ δύσκολο έργο, γιατί προσπαθεί να συνδυάσει την εμπειρία κάποιων ποδοσφαιριστών με την φιλοδοξία πολλών νέων που εντάχθηκαν και ήταν στην ομάδα. Η συνεργασία μας είναι κάτω από επαγγελματικά πρότυπα, αυτό όμως δεν τον εμποδίζει κάποιες φορές να είναι πιο κοντά μου, δίνωντάς μου προσωπικές συμβουλές, προσπαθώντας να μου τονίσει το ηθικό για να είμαι όσο το δυνατόν πιο έτοιμος, διότι μάς περιμένει ένα δύσκολο πρωτάθλημα κι όλοι μας είμαστε απαραίτητοι.

P24 : Τι κλίμα επικρατεί στην ομάδα ; Πως είστε μεταξύ σας οι ποδοσφαιριστές και πως βλέπετε την καινούργια σεζόν που είναι μπροστά σας ;

Σ.Π : Η κατάσταση μέσα στα αποδυτήρια πιστεύω πως είναι αρκετά καλή, άλλωστε πως να μην είναι,  από την στιγμή που υπάρχουν δύο ποδοσφαιριστές με μεγάλη εμπειρία όπως ο Σάκης Τόλιος, ο Πάυλος Δήμου και άλλοι, αλλά και στην αντίπερα όχθη οι μικροί ποδοσφαιριστές ακολουθούν το παράδειγμα των μεγάλων, προσπαθώντας να μην δημιουργούν προβλήματα και να κρατιέται μία ισορροπία, όπου θα είναι αρωγός για την ομαλή λειτουργία της ομάδας.

P24 : Τέλος θα θέλαμε να προσκαλέσεις τον κόσμο του Πιερικού.
  
Σ.Π : Η διοίκηση του Κώστα Παπαδόπουλου έδωσε το δικαίωμα στον προπονητή της ομάδας μας Νίκο Γκουλή, να στελεχώσει τον Πιερικό μας με γηγενείς ποδοσφαιριστές. Καλώ λοιπόν κι εγώ από την πλευρά μου, όλο τον Πιερικό κόσμο να μάς στηρίξει, γιατί το έργο που αναλάβαμε είναι πολύ δύσκολο, εξάλλου απ' ότι έχω ακούσει αυτό ήταν και το πιστεύω όλης της Πιερίας, να στελεχωθεί η ομάδα μας με ποδοσφαιριστές του τόπου μας. Ελπίζω ο Πιερικός, με την βοήθεια όλων μας να φτάσει πολύ ψηλά και να κατακτήσουμε αυτήν την πολυπόθητη άνοδο, ούτως ώστε να καταλήξουμε στα μεγάλα σαλόνια της Super League!!!

                                Απολαύστε Σίμο Παπαδόπουλο από φάσεις προπόνησης.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Για να γράψετε ένα σχόλιο πρέπει πρώτα να γίνετε μέλη του blog, με την αντίστοιχη λειτουργία στην δεξιά στήλη. Παρακαλούμε γράφετε με ελληνικούς χαρακτήρες και όχι με greeklish.