Δευτέρα 30 Ιουλίου 2012

Κι επίσημα στον Πιερικό ο Ντάνι

                                                     Επιμέλεια: Pierikos24 Blog
 Ο Ντάνι μαζί με τον πρόεδρο της ΠΑΕ Πιερικός Κώστα Παπαδόπουλο,μετά την υπογραφή του Ισπανού.

Η βόμβα του καλοκαιριού στη Β' Εθνική είναι πλέον γεγονός κι επίσημα,αφού ο Ντάνι το βράδυ της Κυριακής έβαλε με κάθε επισημότητα την υπογραφή του,σε συμβόλαιο συνεργασίας μέχρι τις 30-06-2013.Τον Ισπανό στράικερ του Πιερικού περίμεναν στα γραφεία κι αρκετοί οπαδοί της ομάδας για να τον αποθεώσουν,δίνοντας το παρών καθ' όλη τη διάρκεια της διαδικασίας.
Στις πρώτες του δηλώσεις μετά την υπογραφή του συμβολαίου του, ο Ντάνι είπε:
<<Ευχαριστώ τον πρόεδρο του Πιερικού, κ. Παπαδόπουλο που μου έδωσε ό, τι ήθελα. Θέλει να ανεβάσει την ομάδα στη Super League κι εγώ θέλω να βοηθήσω να πετύχει αυτό το στόχο. Είμαι 100% καλά από πλευράς φυσικής κατάστασης και υπόσχομαι να μην απογοητεύσω όλους όσοι ήλθαν να με υποδεχτούν σήμερα και να σκοράρω πολλά γκολ. Θα παλέψω για την ομάδα σα να ανήκε στον πατέρα μου. Δε θα απογοητεύσω κανέναν και θα δώσω τον καλύτερό μου εαυτό για να ανεβεί η ομάδα στη Super League>>. Δήλωσε γεμάτος όρεξη και αισιοδοξία ο Ντάνι. Του ευχόμαστε κι εμείς τα ανάλογα,ελπίζοντας να μας χαρίσει μεγάλες ποδοσφαιρικές "Πιερικές" στιγμές.

Ο Ντάνι μαζί με τους οπαδούς του Πιερικού, που έδωσαν βροντερό παρών.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Για να γράψετε ένα σχόλιο πρέπει πρώτα να γίνετε μέλη του blog, με την αντίστοιχη λειτουργία στην δεξιά στήλη. Παρακαλούμε γράφετε με ελληνικούς χαρακτήρες και όχι με greeklish.