Κυριακή 30 Ιουνίου 2013

24/06/13 : Παραίτηση Γ. Τσαπουρνιώτη από το ΔΣ του ΣΦΙΠ

Ευχαριστήριο - Παραίτηση
Προς το ΔΣ
Του Συλλόγου Φίλων Ιστορίας Πιερικού

Αγαπητοί φίλοι, αισθάνομαι την ανάγκη να ευχαριστήσω όλα τα μέλη, το διοικητικό συμβούλιο και ιδιαίτερα τον Πρόεδρο και τον Γραμματέα του Συλλόγου για την μεγάλη τιμή της εμπιστοσύνης προς το πρόσωπο μου και της εκλογής μου, από την ημέρα της ίδρυσης του Σ.Φ.Ι . Π., ως μέλους στο ΔΣ και Αντιπροέδρου.

  Είμαι αναγκασμένος, για προσωπικούς λόγους, να υποβάλλω την παραίτηση μου από το ΔΣ και από τη θέση του Αντιπροέδρου του Συλλόγου μας. Ο Σ.Φ.Ι.Π. διαθέτει άξια και ικανά μέλη για την αντικατάσταση μου. Παραμένω μέλος του Συλλόγου και ταπεινός εργάτης στη διάδοση της Ιδέας και της Ιστορίας του Πιερικού μας.

Μετά τιμής

Γιάννης Τσαπουρνιώτης

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Για να γράψετε ένα σχόλιο πρέπει πρώτα να γίνετε μέλη του blog, με την αντίστοιχη λειτουργία στην δεξιά στήλη. Παρακαλούμε γράφετε με ελληνικούς χαρακτήρες και όχι με greeklish.